Site-ul www.moor.ro este proprietatea companiei S.C. Les Objets SRL, societate româna cu sediul în Cluj Napoca, Str. Observatorului 146, înregistrată la Registrul Comerțului al Municipiului Cluj-Napoca sub nr. J12/1229/2010, având codul fiscal nr. RO 27234534, ce poate fi contactată la adresa de email office@moor.ro .
Pentru informatii referitoare la achizitia unui produs/serviciu sau orice alte informatii legate de procesul de vanzare, retur,post-vanzare sau reclamatie puteti sa ne contactati pe adresa de e-mail : office@moor.ro sau la telefon 0741548570 .
Prin utilizarea site-uluiwww.moor.ro și/sau al oricărui alt serviciu și/sau produs oferit, se consideră că ați citit, înțeles și acceptat integral termenii și condițiile de utilizare ale site-ului. Site-ul www.moor.ro se supune legilor din România.
Administratorul site-ului va depune toate diligențele în vederea menținerii corectitudinii informațiilor expuse pe site. Cu toate acestea, având în vedere posibile erori cu privire la aceste informații, societatea precizează că imaginea produselor are caracter informativ; unele caracteristici sau prețul produselor prezentate pe site, pot fi modificate fără preaviz sau pot conține erori de operare. De asemenea, din considerente legate de spațiu și coerența structurii informației, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, însă societatea face eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante.
În cuprinsul acestui SITE următorii termeni vor însemna:
CUMPĂRĂTOR – persoană, firmă, companie sau altă entitate juridică ce emite o Comandă și este înscrisă în partea introductivă a facturii sub titlul Cumpărător (sau imputernicitul acestuia).
VÂNZĂTOR – societatea comercială S.C. LES OBJETS SRL, societate română cu sediul în Cluj-Napoca, Str. Observatorului 146 , telefon: 0741548570 înregistrată la Registrul Comerțului al Municipiului Cluj-Napoca sub nr. J12/1226/2010, având codul fiscal nr. RO 27234534 și înscrisă în partea introductivă a facturii sub titlul de Furnizor.
PRODUSE ȘI SERVICII – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate respectiv prestate de către VÂNZĂTOR, CUMPĂRĂTORULUI și sunt reprezentate prin mobilier, accesorii birou și/sau decorațiuni achiziționate de către Cumpărător, care corespund descrierii din cataloagele și documentația producătorilor, ale căror caracteristici au fost agreate de Cumpărător și inscrise în comandă, respectiv factură.
COMANDA – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Vânzătorul este de acord să livreze Bunurile și Serviciile și Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri și Servicii și să facă plata acestora.
CONTRACT – o comandă validă, confirmata de către Vânzător.
SPECIFICAȚII – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în Comandă.
Drepturile consumatorilor sunt prevăzute în Legea nr. 449/2003 din 12.11.2003, privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr.812 din 18.11.2003, în special în art. 9-14 și nu sunt afectate prin acești Termeni și Condiții.
Prin lansarea unei comenzi pe site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, SMS, telefon) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile pe site.
Vânzătorul va informa Cumpărătorul, prin mesaje distincte, înregistrarea (preluarea) comenzii, respectiv confirmarea comenzii. Înregistrarea unei comenzi online de către Vânzător, discuțiile telefonice sau prin alte mijloace de comunicare NU constituie o validare și confirmare ferme ale comenzii și, în consecință, NU semnifică încheierea contractului la distanță.
Dacă Vânzătorul confirmă explicit o comandă, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare scrisă (e-mail, SMS) din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urmă.
Comanda se consideră validă numai după confirmarea de către Vânzător a disponibilității stocului, a prețului precum și a caracteristicilor produselor respectiv a serviciilor solicitate de Cumpărător.
În lipsa unei confirmări exprese din partea Vânzătorului, prezentele termene și condiții generale de vânzare vor sta la baza Contractului încheiat, în completarea acestora fiind Certificatul de Garanție emis de către Vânzător, și documentele fiscale. (Factura de marfă și respectiv Factura de servicii).
Obiectul Contractului – îl constituie vânzarea PRODUSELOR, respectiv prestarea SERVICIILOR, în conformitate cu disponibilitatea stocului, prețul și caracteristicile menționate în confirmarea transmisă de Vânzător pentru validarea comenzii prin care Cumpărătorul și-a exprimat intenția de achiziție.
Comanda Clientului – clientul se înregistrează în SITE pe baza unui user și a unei parole unice, selectează produsele, își exprima acordul cu Termenii și Condițiile magazinului online www.moor.ro, apoi apasă butonul „Adaugă în Coș/Add to cart.” În „Coșul meu/Cart”, clientul are posibilitatatea să parcurgă lista produselor, să modifice cantitățile și să confirme intenția de cumpărare prin accesarea butonului „Finalizează comanda/Proceed to checkout”. Ulterior finalizării comenzii, clientul va primi în vederea validării acesteia, o confirmare scrisă din partea Vânzătorului, privind disponibilitatea, prețul și caracteristicile produselor respectiv a serviciilor comandate.
Prețul Contractului – îl constituie prețul vânzării Produselor, respectiv prestării Serviciilor, cuprins în comanda validată prin confirmarea de către Vânzător. Cu toate acestea, SOCIETATEA atenționează asupra faptului că există cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități ale SITE- ului sau erori, prețul afișat pe SITE poate să nu fie cel real. În aceste cazuri, Vânzătorul va informa Cumpărătorul asupra prețului corect, menționându-l în cuprinsul confirmării comenzii.
Modalități de plată – prețul Contractului poate fi efectuat printr-una dintre următoarele modalități, funcție de opțiunea clientului: plata online cu card ( card personal sau al societății cumpărătoare, în condiții de deplină securitate, fără a fi perceput un comision suplimentar pentru tranzacții; plățile se realizează prin intermediul EUPLATESC.ro); ordin de plată (în baza facturii proforme emise de către Vânzător în contul RO50BTRL06701202352824XX ).
Livrarea Produselor – livrarea se realizează la adresa de livrare definită de către Client în formularul de comandă, utilizând curieratul extern sau echipa internă de livrare. Produsele se află în ambalajul original, sigilat, al producătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare. Toate produsele Vânzătorului se livrează demontate (cu excepția produselor realizate dintr-o singură componentă), în colete, pentru a putea fi transportate în siguranță. Cumpărătorul are obligația să desfacă și să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele, pe baza etichetării acestora, să desfacă și să verifice, integritatea coletelor fragile precum și a componentelor fragile ambalate (ex: piese din sticlă). Vânzătorul este obligat să demonstreze Cumpărătorului, la cererea acestuia, modul de utilizare și funcționare a produselor cumpărate, prin scheme și instrucțiuni de montaj. Vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării. Vânzătorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul că produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumpărătorul despre aceasta indisponibilitate, urmând ca sumele de bani achitate de către Cumpărător pentru produsul sau serviciul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 30 de zile calendaristice. Termenul estimativ pentru livrarea produselor este de 3 zile lucrătoare de la data receptiei produsului/produselor de catre vanzator de la furnizorul sau in depozitul propriu.Termenele de Livrare sunt trecute independent pentru fiecare Brand/Furnizor in functie de termenul dat de catre Furnizor pentru executie si livrare la depozitul Vanzatorului. În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare,Vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării. În cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de către banca emitentă a cardului sau a tranzacției, a invalidării tranzacției de către procesatorul de carduri, Vânzătorul își rezervă dreptul de a denunța unilateral contractul, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a Contractului.
Livrarea produselor este gratuita pe teritoriul Romaniei in limita posibilitatilor de livrare a companiei de curierat cu care se face livrarea.
Montajul Produselor – reprezinta punerea in stare de functionare a produsului si/sau produselor cuprinse in Comanda Clientului in stare validata, în conformitate cu specificația prezentată pe site-ul www.moor.ro Acest serviciu se adresează EXCLUSIV produselor de mobilier.
Montajul produselor se poate realiza de catre Vanzator sau o comapanie externa si trebuie agreat cu Vanzatorul. Pretul pentru montaj se face sub forma unei Oferte separate in functie de locatie si disponibilitate .
Vânzătorul va depune eforturi rezonabile în vederea menținerii corectitudinii informațiilor expuse pe site cu privire la disponibilitatea, prețul și caracteristicile produselor comercializate.
Pentru conciliere internă gratuită, vă rugăm să ne scrieți la adresa office@moor.ro și ne angajăm să vă răspundem în maxim 72 de ore la solicitarea dumneavoastră.
Potrivit legislației în vigoare, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare.
Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 30 de zile de la data solicitării returului, prin aceeași metodă de plată. Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur următoarele: serviciul de montaj al produselor dacă Cumpărătorul a exprimat în prealabil acordul expres pentru executarea acestuia, produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile Cumpărătorului sau personalizate distinct pentru acesta, produsele care se pot deterioara sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.
În cazul în care vă putem ajuta cu alte informații, vă rugăm să ne scrieți la adresa: office@moor.ro
Pentru produsele care sunt comandate pe culorile, dimensiunile sau alte detalii de contructie/productie specificate/alese de catre Cumparator , acestea nu sunt incluse in Politica de Returnare deoarece sunt produse atipice, construite/produse dupa specificatiile Cumparatorului si fiind considerate “La comanda”
4.1. S.C. LES OBJETS SRL, societate română cu sediul în Cluj-Napoca, Str. Observatorului 146 , cu CIF: RO 27234534 asigurăm și garantăm conformitatea bunurilor achiziționate precum și eventualele vicii ascunse, declarând pe propria răspundere, conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr.1.022/2002 privind regimul produselor și serviciilor care pot pune în pericol viața, sănătatea, securitatea muncii și protecția mediului, că produsele comercializate nu pun în pericol viața, sănătatea, securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului și sunt în conformitate cu Legea nr. 608 din 31 octombrie 2001 privind evaluarea conformității produselor, publicată în Monitorul Oficial cu numărul 712 din data de 8 noiembrie 2001, documentația de execuție a fabricantului și standardelor românești.
4.2. S.C. LES OBJETS SRL se angajează să livreze produsul conform cu descrierea din cadrul site-ului www.moor.ro și cu calitățile și caracteristicile înscrise în factură. Produsul este considerat neconform dacă nu are aceleași calități precum este descris în cadrul site-ului www.moor.ro sau dacă nu are calitățile și caracteristicile înscrise în factură. Răspunderea vânzătorului este angajată dacă lipsa de conformitate a produsului apare într-un termen de 2 ani calculat de la data livrării și dacă Cumpărătorul informează Vânzătorul despre apariția lipsei de conformitate în termen de 2 zile de la data la care a constatat-o. În cazul în care la livrare se constată o lipsă de conformitate a unui produs din factură, Cumpărătorul are dreptul de a cere repararea într-o perioadă rezonabilă sau înlocuirea produsului. Dacă aceste operații nu sunt posibile, Cumpărătorul are dreptul de a cere să beneficieze de o reducere corespunzătoare a prețului sau de rezoluțiunea contractului privind acel produs neconform. Cumpărătorul este obligat să anunțe lipsa din colet a unei componente înainte de începerea montajului și să păstreze etichetele și conținutul coletului în starea în care le-a primit în vederea verificării și înlocuirii. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere pentru execuția și consecințele serviciilor de manipulare, transport, montaj și instalare executate de terți, atunci când produsul a fost deteriorat sau nu au fost respectate instrucțiunile producătorului. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind consecințele pe care le-ar avea utilizarea sau întreținerea greșită a produselor, datorate nerespectării instrucțiunilor producătorului. Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii facturii Cumpărătorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate. Cumpărătorul este de acord cu faptul că produsele manufacturate și cele din materiale naturale precum pielea, lemnul masiv, furnir, nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuanțelor de culoare pe diferite suprafețe și a particularităților aparente pe material. Cumpărătorul este de acord cu faptul că produsele din lemn masiv pot prezenta mici crăpături sau noduri în funcție de natura lemnului sau că pot apărea în timp mici crăpături funcție de condițiile în care sunt păstrate produsele – la temperaturi situate în afara intervalului 18-30 de grade Celsius și umiditate ridicată. Acestea nu sunt considerate defecte de calitate. Lipsa Certificatului de Garanție trebuie semnalată în maxim 48 de ore de la data livrării produselor. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare, indiferent de motiv.
4.3. S.C. LES OBJETS SRL acordă garanţie care începe de la data livrării produselor astfel: – mobilier – 2 ani (pentru deficiențe calitative); – decorațiuni – 30 zile pentru țesături, tricotaje, confecții, sticlărie, ceramică, porțelan, corpuri de iluminat (defectare sub durata minimă de funcționare declarată de producători, legături electrice interne întrerupte, îmbinări nerezistente). În această perioadă, dacă deficiențele nu sunt imputabile Cumpărătorului, S.C. LES OBJETS SRL își asumă responsabilitatea reparării sau înlocuirii produsului pe cheltuiala sa. După efectuarea livrării Cumpărătorul nu mai poate invoca deficiențe cantitative sau deficiențe pe care, în mod rezonabil, nu putea să nu le vadă la momentul livrării (ciobituri, zgârieturi, rosături, fire trase, componente îndoite, pete de murdărie etc.). Spargerea produselor sau componentelor din sticlă sau zgârierea produselor după recepție sunt riscuri asumate integral de Cumpărător.
4.4. Orice reclamație va fi însoțită de factura de marfă și certificatul de garanție. În termenul de garanție Cumpărătorul are dreptul de a cere repararea gratuită, într-o perioadă rezonabilă sau înlocuirea produsului cu deficiențe calitative, dacă aceste deficiențe nu sunt cauzate de nerespectarea de către Cumpărător a instrucțiunilor de utilizare și întreținere. În funcție de disponibilitatea producătorului și de locul unde a fost fabricat produsul, Vânzătorul își va impune să repare sau să înlocuiască produsul, pe durata garanției într-un termen maxim de 30 de zile .
Acest termen maxim poate sa fie deposit doar daca Furnizorul/producatorul are termen mai mare decat 30 de zile pentru executia/productia produselor la comanda.
4.5. Produsul înlocuit beneficiază de aceeași garanție ca și un produs nou. Defectele apărute în termenul de garanție ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice de către un serviciu specializat se repară gratuit.
4.6. Transportul și montajul produselor de către Vânzător la sediul indicat de Cumpărător nu fac obiectul facturii ce conține produsele și nu sunt incluse în prețul plătit de Cumpărător. În perioada până la data livrării, indiferent de achitarea parțială sau integrală a comenzii, produsele sunt în proprietatea Vânzătorului, până la livrarea efectivă a acestora. Livrarea efectivă este confimată prin semnătura de primire a Cumpărătorului pe factura fiscală pentru comenzile expediate cu echipa internă de livrare sau documentul de transport furnizat de curier.
4.7. Tasarea umpluturilor (burete, latex, altele) și întinderea pielii sau stofei (la canapele și saltele) precum și mătuirea sau, după caz, lustruirea produselor, toate acestea produse în timp, ca urmare a uzurii într-o utilizare normală nu sunt considerate defecte. În primele 3 luni de utilizare, spuma poliuretanică folosită la umplerea pernelor la canapele și la saltele se va tasa ușor după care se va stabiliza complet, de aceea este normală apariția unor cute ale tapițeriei. Buretele se poate tasa în timpul transportului de aceea este necesară o modelare a umpluturii din perne prin baterea ușoară a acestora.
4.8. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind consecințele pe care le-ar avea manipularea produselor dacă nu există un spațiu suficient de manevră în zona ușilor, holurilor sau casa scărilor. Deși este asistat în procesul de vânzare de angajații Vânzătorului, Cumpărătorului îi revine întreaga răspundere privind alegerea formei, confortului, stilului, culorii, dimensiunilor, materialelor, finisajelor, precum și locul unde urmează a fi instalat produsul. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind manipularea altor obiecte existente în spațiul unde vor fi instalate produsele. În lipsa unei notificări de la Cumpărător, Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind transportul produselor dacă nu sunt condiții corespunzătoare privind accesul, manevrarea și parcarea în siguranță a autovehiculului sau dacă prin aceasta se încalcă legea.
4.9. În accepțiunea părților, orice notificare adresată de una dintre acestea celeilalte, este valabil îndeplinită dacă va fi transmisă în scris la adresa prevăzută în partea introductivă a facturii. Schimbarea adresei nu poate fi opusă părților dacă ea nu a fost comunicată în scris. În cazul notificării pe cale poștală, aceasta va fi transmisă prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire și se consideră primită de destinatar la data menționată de oficiul poștal primitor pe această confirmare. Orice eveniment imprevizibil și inevitabil, independent de voința părților, care împiedică în parte sau în totalitate îndeplinirea obligațiilor contractuale, va fi considerat că un caz de forță majoră. Partea care invocă forța majoră și care o va aduce la cunoștință celeilalte părți contractante în cel mult 7 zile de la apariția cazului de forță majoră invocat, va fi exonerată de obligațiile sale dar numai în măsura și exclusiv pentru perioadă pentru care forța majoră se aplică. Orice eventuale neînțelegeri care apar între părți cu privire la executarea sau interpretarea comenzii care nu vor putea fi soluționate pe cale amiabilă, vor fi soluționate de instanțele judecătorești de drept comun ale Municipiului Cluj-Napocaaz de la sediul social al Vânzătorului sau Curtea de Arbitraj Comercial Internațional de pe lângă Camera de Comerț și Industrie a României, conform cu legislația în vigoare în România.
4.10. Pentru orice categorie de produse sunt strict interzise:
– dezambalarea folosind obiecte tăioase sau dure;
– tăierea sau zgârierea materialelor;
– frecarea de alte suprafețe sau cu substanțe (soluții de curățare) abrazive;
– folosirea sau păstrarea produselor în medii umede sau la temperaturi sub 0 grade Celsius precum și în medii cu variații de temperatură;
– așezarea produsului lângă surse de căldură (distanța de gardă este de 1m) în afară mobilierului de bucătărie proiectat în acest scop;
– folosirea produselor de curățare care conțin acizi, petrol, gaz, detergenți, solvenți chimici sau alcool (orice soluție trebuie încercată întâi pe o suprafață mică, ascunsă);
– dehidratarea pielii (fără hidratare pielea se usucă și crapă);
– udarea produselor (curățați cu o cârpă ușor umezită într-o soluție de apă cu săpun -50% apă, 50% săpun lichid pH neutru – apoi ștergeți imediat cu o cârpă uscată);
– împingerea mobilierului (mobilierul demontabil trebuie demontat);
– roluirea, îndoirea sau curbarea saltelelor la transport și manipulare;
– folosirea mobilierului în alt scop decât cel pentru care a fost proiectat.
4.11. Instrucțiuni privind utilizarea și întreținerea tapițeriilor la mobilierul tapițat Pentru a prelungi durata de utilizare a canapelei voastre nu săriți, nu vă aruncați, nu vă așezați pe brațe, nu trageți de perne, nu împingeți, ci ridicați-o de la bază. La montarea picioarelor canapeaua se va așeza pe spate, se vor strânge ferm picioarele apoi se va așeza în poziție ridicând-o.
– ștergeți săptămânal canapeaua cu o cârpă moale uscată (pielea) sau cu o perie de haine (stofa);
– hidratarea pielii se face la fiecare 2 luni cu soluții speciale încercate în prealabil;
– nu expuneți produsele la radiații solare directe; – păstrați produsul în limite normale de umiditate și temperatură;
– după ce ați probat soluția de curățare, curățați fără să frecați, treceți ușor cu cârpa;
– urmele de murdărie, lichide, grăsimi corporale se șterg întâi cu o cârpă uscată apoi cu soluția descrisă anterior;
– probați curățarea urmelor vizibile cu o gumă de șters creionul;
– urmele de gumă de mestecat se îndepărtează râcâindu-le cu cuburi de gheață puse într-un săculeț de nylon;
– tapițeriile de stofă și husele se pot curăța doar chimic, în centre specializate;
– saltelele se răsucesc în același plan în fiecare lună, iar la 6 luni se întorc pe cealaltă față.
Excepție fac saltelele proiectate pentru a fi utilizate pe o singură parte, care se vor răsuci lunar în același plan; – recomandam așezarea saltelelor pe somiere cu lamele elastice sau tapițate care să permită aerisirea. Garanțiile comerciale nu afectează garanția legală privind conformitatea produsului, conform legii 449/2003.
Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii aferente onorării Comenzii, cu informarea Clientului, nefiind necesar acordul acestuia.
Nici una dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră, în conformitate cu legislația în vigoare.
CONTRACTUL este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Cumpărător se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din București.
Descrierea serviciului
www.moor.ro a fost realizat pentru a oferi servicii de informare, în mod gratuit, asupra produselor și serviciilor practicate de MOOR, tuturor celor care accesează www.moor.ro Alte servicii care vor fi implementate, în timp, în cadrul site-ului sunt supuse acelorași condiții, în afară de cazul în care acestea nu au condiții de folosire distinct formulate. Utilizatorii au acces gratuit la serviciile www.moor.ro , www.moor.ro își rezervă dreptul de a restricționa utilizarea oricărui serviciu al site-ului în interes comercial. Prin utilizarea www.moor.ro sunteți de acord să nu folosiți niciun sistem automat, care accesează site-ul într-o manieră care trimite mai multe mesaje de cereri site-ului www.moor.ro într-o perioadă de timp, rezonabilă pentru ca o persoană să poată să utilizeze această convenție. www.moor.ro poate derula în orice moment campanii publicitare și/sau promoții, în orice secțiune din site. Campaniile și promoțiile derulate de www.moor.ro nu necesită acordul vizitatorilor sau utilizatorilor site-ului. Spațiile și dimensiunea campaniilor publicitare și promoțiilor nu necesită acordul vizitatorilor și poate fi schimbat oricând fără a necesita anunțarea prealabilă.
Drepturi de autor
Conținutul site-ului este proprietatea www.moor.ro și a companiilor partenere care vor fi citate ca sursă de conținut și nu poate fi preluat, difuzat, vândut sau revândut decât cu acordul scris al www.moor.ro . În cazul în care doriți să preluați orice tip de conținut de pe www.moor.ro , ne puteți contacta pe adresa office@moor.ro . www.moor.ro își rezervă dreptul de a modifica sau de a adăuga noi reguli și restricții în ceea ce privește conținutul site-ului, în orice moment. www.moor.ro își rezervă dreptul de a modifica sau actualiza orice serviciu sau drept de utilizare al oricărui serviciu, în orice moment fără un anunț prealabil. Utilizatorii nu vor modifica nicio parte din acest site în afară de ceea ce este necesar pentru utilizarea corespunzătoare a site-ului cu scopul în care a fost creat. Astfel, în zonele din site care permit adăugarea conținutului de către utilizatori, respectiv zona de comentarii, aceștia vor introduce pe site doar conținut legal și moral, iar deținătorul își rezervă dreptul de a modera / cenzura comentariile.
Date cu caracter personal
Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și liberă circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, S.C. Les Objets SRL, societate cu sediul în Cluj-Napoca, Str. Observatorului 146 , telefon: 07415485700 înregistrată la Registrul Comerțului al Municipiului Cluj-Napoca sub nr. J12/1224/2010, având codul fiscal nr. RO 27234534, ce poate fi contactată pe adresa de e-mail office@moor.ro , are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați. Scopul colectării datelor este alcătuirea unei baze de date în scopul informării despre organizarea campaniilor promoționale, acțiuni de reclamă, marketing și publicitate. Nu sunteți obligat să furnizați datele, acestea fiind necesare pentru aducerea la cunoștință a campaniilor promoționale, în scop de reclamă, pentru acțiuni de marketing și publicitate și pentru accesul la facilități suplimentare. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiați de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a vă adresa justiției. Totodată, aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată S.C. Les Objets SRL, societate cu sediul în Cluj-Napoca, Str. Observatorului 146, telefon: 0741548570 înregistrată la Registrul Comerțului al Municipiului Cluj-Napoca sub nr. J12/1229/2010, având codul fiscal nr. RO 27234534, ce poate fi contactată pe adresa de e-mail office@moor.ro . Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informați cât mai curând posibil. www.moor.ro se angajează să nu trimită spam (mesaje comerciale pentru care nu are acceptul prealabil explicit al utilizatorului).
Utilizarea cookie-uri
Site-ul www.moor.ro foloseşte Google Analytics, un serviciu de analiză web furnizat de Google. Google Analytics foloseşte “cookies”, care sunt fişiere text plasate în computer, pentru a ajuta site-ul să analizeze modul în care utilizatorii îl folosesc. Informaţiile generate de cookie-ul cu privire la utilizarea de către dvs. a site-ului (inclusiv adresa dvs. IP), vor fi transmise şi stocate de Google pe serverele din Statele Unite. Google va folosi aceste informaţii în scopul de a evalua utilizarea de către dvs. a site-ului www.moor.ro întocmirea rapoartelor de cercetare ale site-ului pentru operatorii de site şi furnizarea de alte servicii legate activitate şi de utilizarea internetului pe www.moor.ro . Google poate transfera aceste informaţii unor terţe părţi, în cazul în care acest lucru este solicitat prin lege, sau în cazul în care terţe părţi afectează procesul de informaţii cu privire la numele Google. Google nu va asocia adresa dvs. de IP cu orice alte date deţinute de către Google. Aveţi dreptul să refuzaţi utilizarea de cookie-uri prin selectarea setărilor corespunzătoare în browser-ul dvs., cu toate acestea, vă rugăm să reţineţi că, dacă realizaţi aceste setări este posibil să nu puteţi avea acces la funcţionalitatea deplină a site-ului www.moor.ro . Prin utilizarea acestui site web, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor personale de către Google în modul şi în scopurile menţionate mai sus.